Zarząd firmy MAREK ŚWINIARSKI WERO FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA - MAREK ŚWINIARSKI, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza MAREK ŚWINIARSKI (CEIDG)
MAREK ŚWINIARSKI prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą MAREK ŚWINIARSKI WERO FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1996-12-01 i ma swoją siedzibę pod adresem AL. ALEJA 600-LECIA 32, PL-96-500, SOCHACZEW. Główny zakres działalności MAREK ŚWINIARSKI to Sprzedaż hurtowa pozostałych artykułów użytku domowego (PKD główne: 46.49.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: produkcja rowerów i wózków inwalidzkich, sprzedaż hurtowa i detaliczna motocykli, ich naprawa i konserwacja oraz sprzedaż hurtowa i detaliczna części i akcesoriów do nich, sprzedaż detaliczna sprzętu sportowego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, pozostała działalność wspomagająca usługi finansowe, z wyłączeniem ubezpieczeń i funduszów emerytalnych, naprawa pozostałych artykułów użytku osobistego i domowego. NIP MAREK ŚWINIARSKI WERO FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA: 8371010497. REGON MAREK ŚWINIARSKI WERO FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA: 75004659900000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się MAREK ŚWINIARSKI
Więcej informacji o MAREK ŚWINIARSKI WERO FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.