Firma MAREK PROKOPIK FPHU KRAKPOL
Ocena | |||
Główna działalnośc | Restauracje i inne stałe placówki gastronomiczne |
Działalność PKD:
Firma MAREK PROKOPIK FPHU KRAKPOL została założona 2014-04-01 i obecnie mieści się przy RYNEK GŁÓWNY 10, PL-31-042, KRAKÓW. Główna działalność firmy to restauracje i placówki gastronomiczne. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują agenci i organizatorzy turystyki, piloci i przewodnicy turystyczni, pozaszkolne formy edukacji, przygotowywanie i podawanie napojów, sprzedaż części samochodowych, sprzedaż detaliczna na targowiskach, sprzedaż hurtowa i detaliczna pojazdów, sprzedaż pozostałych towarów w sklepach, sprzedaż, naprawa motocykli i akcesoriów, tłumaczenia, usługi gastronomiczne i cateringowe, usługi kulturalne i rozrywkowe, wspomagające finansowe, bez ubezpieczeń. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie MAREK PROKOPIK FPHU KRAKPOL (REGON 12307176600000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Wealthon szybciej ściągnie należności dzięki arbitrażowi
Polski fintech, działający od 2018 r., nawiązał współpracę z platformą Ultima Ratio. Dzięki temu chce przyspieszyć proces odzyskiwania pieniędzy od klientów zalegających ze spłatą.

Private debt złapie wiatr w żagle. Impuls dadzą fuzje i przejęcia
Polska odpowiada za 85 proc. transakcji private debt w regionie Europy Środkowej, a według prognoz Baker McKenzie rynek ten wzrośnie dwukrotnie w ciągu pięciu lat. Do ożywienia przyczyni się seria

Polskie firmy przegrywają z niemieckimi w wyścigu AI
Tylko 8 proc. menedżerów w Polsce uważa, że ich firmy mają systemy zintegrowane z technologią AI i kompetencje do jej wdrożenia. W niemieckich przedsiębiorstwach ten odsetek wynosi aż 41 proc.