Zarząd firmy Marek Plata I. LAND-CAR POŚREDNICTWO HANDLOWE II.WERANDA - Marek Plata, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Marek Plata (CEIDG)
Marek Plata prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą MAREK PLATA I. LAND-CAR POŚREDNICTWO HANDLOWE II.WERANDA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1996-02-06 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. PUCKA 91, PL-81-036, GDYNIA. Główny zakres działalności Marek Plata to Sprzedaż detaliczna części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli (PKD główne: 45.32.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach z przewagą żywności, napojów i wyrobów tytoniowych, pozostała działalność profesjonalna, naukowa i techniczna, gdzie indziej niesklasyfikowana, restauracje i inne stałe placówki gastronomiczne, działalność usługowa wspomagająca transport lądowy, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona poza siecią sklepową, straganami i targowiskami i inne. NIP MAREK PLATA I. LAND-CAR POŚREDNICTWO HANDLOWE II.WERANDA: 5861025375. REGON MAREK PLATA I. LAND-CAR POŚREDNICTWO HANDLOWE II.WERANDA: 191058586.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Marek Plata
Więcej informacji o MAREK PLATA I. LAND-CAR POŚREDNICTWO HANDLOWE II.WERANDA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.