Firma Marek Obuchowicz Przewozy Pasażerskie MARKO-BUS
| Ocena | |||
| Główna działalnośc | Transport lądowy pasażerski, miejski i podmiejski | ||
| Numery rachunków bankowych |
PL82 1020 3017 0000 2802 0024 6447
PL91 8669 0001 2011 0012 1428 0001 |
Działalność PKD:
Firma MAREK OBUCHOWICZ PRZEWOZY PASAŻERSKIE MARKO-BUS została założona 1997-03-19 i obecnie mieści się przy UL. WAWELSKA 94, PL-67-200, GŁOGÓW. Główna działalność firmy to pozostały transport lądowy pasażerski. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują transport lądowy pasażerski, miejski i podmiejski, sprzedaż hurtowa i detaliczna samochodów osobowych i furgonetek, sprzedaż hurtowa i detaliczna pozostałych pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, konserwacja i naprawa pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż hurtowa części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli i inne. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Marek Obuchowicz Przewozy Pasażerskie MARKO-BUS (REGON 39007022500000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Osobiste wizje prezydenta nie mają znaczenia
Z konstytucyjnej definicji prezydent RP realnie ma bardzo ograniczone możliwości działania na tak, natomiast na nie – wręcz ogromne. Karol Nawrocki postanowił dokładnie wpisywać się w te decyzyjne
Wojna o perowskity
Konflikt o Saule wchodzi w nową fazę: youtube’owej wymiany argumentów. Stawką jest kontrola nad jedną z najbardziej obiecujących polskich technologii. W Berlinie odbędą się kluczowe konsultacje
500 zł dla każdego? Kosztowny miraż, stracą samotni rodzice
Propozycja brzmi zachęcająco — 500 zł dla każdego, ale nie ma zbyt dużego sensu. Reforma byłaby kosztowna i zamiast wspierać najuboższych, promowałaby klasę średnią.