Zarząd firmy Marek Mielniczyn FIRMA BUDOWLANO-USŁUGOWA MIELNICZYN - Marek Mielniczyn, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Marek Mielniczyn (CEIDG)
Marek Mielniczyn prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą MAREK MIELNICZYN FIRMA BUDOWLANO-USŁUGOWA MIELNICZYN, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2008-10-15 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. NADBRZEŻNA 9, PL-59-630, MIRSK. Główny zakres działalności Marek Mielniczyn to Pozostała działalność profesjonalna, naukowa i techniczna, gdzie indziej niesklasyfikowana (PKD główne: 74.90.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: realizacja projektów budowlanych związanych ze wznoszeniem budynków, roboty budowlane związane ze wznoszeniem budynków mieszkalnych i niemieszkalnych, wykonywanie instalacji elektrycznych, wykonywanie instalacji wodno-kanalizacyjnych, cieplnych, gazowych i klimatyzacyjnych, wykonywanie pozostałych instalacji budowlanych i inne. NIP MAREK MIELNICZYN FIRMA BUDOWLANO-USŁUGOWA MIELNICZYN: 6161495518. REGON MAREK MIELNICZYN FIRMA BUDOWLANO-USŁUGOWA MIELNICZYN: 02084078200000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Marek Mielniczyn
Więcej informacji o MAREK MIELNICZYN FIRMA BUDOWLANO-USŁUGOWA MIELNICZYN
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.