Zarząd firmy MAREK KRAWCZYK AGENCJA PUBLIC RELATIONS - MAREK KRAWCZYK, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza MAREK KRAWCZYK (CEIDG)
MAREK KRAWCZYK prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą MAREK KRAWCZYK AGENCJA PUBLIC RELATIONS, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2012-11-02 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. ŁÓDZKA 40A17, PL-97-300, PIOTRKÓW TRYBUNALSKI. Główny zakres działalności MAREK KRAWCZYK to Stosunki międzyludzkie (public relations) i komunikacja (PKD główne: 70.21.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: działalność fotograficzna, pozostałe pozaszkolne formy edukacji, gdzie indziej niesklasyfikowane, pozostała działalność wspomagająca prowadzenie działalności gospodarczej, gdzie indziej niesklasyfikowana, działalność związana z organizacją targów, wystaw i kongresów, wykonywanie fotokopii, przygotowywanie dokumentów i pozostała specjalistyczna działalność wspomagająca prowadzenie biura i inne. NIP MAREK KRAWCZYK AGENCJA PUBLIC RELATIONS: 7711528791. REGON MAREK KRAWCZYK AGENCJA PUBLIC RELATIONS: 10084290200000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się MAREK KRAWCZYK
Więcej informacji o MAREK KRAWCZYK AGENCJA PUBLIC RELATIONS
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Co z Alior Bankiem po reorganizacji grupy PZU? Sytuacja powoli się klaruje
Los Aliora w grupie PZU nie jest przesądzony, ale przeważają oczekiwania, że Alior Bank pozostanie w strukturach grupy – ocenia Cezary Stypułkowski, prezes Pekao.
Cztery trendy, które redefiniują polski handel z Chinami
Kupujemy coraz mniej paneli słonecznych z Chin, a coraz więcej robotów. Coraz mniej leków, a coraz więcej aut spalinowych. Co z tego wszystkiego wynika?
Arctic Paper łapie oddech, choć na rynku wciąż jest źle. Szykuje rewizję strategii
Po słabym pierwszym półroczu producent papieru i celulozy poprawił rentowność, co docenili inwestorzy giełdowi. Prezes Michał Jarczyński wyjaśnia, jak udało się tego dokonać i zwiększyć produkcję