Zarząd firmy MAREK JÓZWOWIAK FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA MARCO - MAREK JÓZWOWIAK, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2024-01-31
Działalność gospodarcza MAREK JÓZWOWIAK (CEIDG)
MAREK JÓZWOWIAK prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą MAREK JÓZWOWIAK FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA MARCO, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2011-10-17 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. KOLEJOWA 53B2, PL-26-400, SKRZYŃSKO. Główny zakres działalności MAREK JÓZWOWIAK to Sprzedaż detaliczna pozostałych wyrobów prowadzona na straganach i targowiskach (PKD główne: 47.89.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: pozyskiwanie drewna, działalność usługowa związana z leśnictwem, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna żywności, napojów i wyrobów tytoniowych prowadzona na straganach i targowiskach, sprzedaż detaliczna wyrobów tekstylnych, odzieży i obuwia prowadzona na straganach i targowiskach i inne. NIP MAREK JÓZWOWIAK FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA MARCO: 7991153612. REGON MAREK JÓZWOWIAK FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA MARCO: 14583428200000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się MAREK JÓZWOWIAK
Więcej informacji o MAREK JÓZWOWIAK FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA MARCO
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.