Zarząd firmy MAREK JAKÓB MARBUD ZAKŁAD BUDOWLANO-PROJEKTOWY - MAREK JAKÓB, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza MAREK JAKÓB (CEIDG)
MAREK JAKÓB prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą MAREK JAKÓB MARBUD ZAKŁAD BUDOWLANO-PROJEKTOWY, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1999-11-16 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. KOWALSKA 126, PL-51-424, WROCŁAW. Główny zakres działalności MAREK JAKÓB to Działalność w zakresie inżynierii i związane z nią doradztwo techniczne (PKD główne: 71.12.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: roboty budowlane związane ze wznoszeniem budynków mieszkalnych i niemieszkalnych, roboty związane z budową dróg i autostrad, roboty związane z budową dróg szynowych i kolei podziemnej, roboty związane z budową mostów i tuneli, roboty związane z budową pozostałych obiektów inżynierii lądowej i wodnej, gdzie indziej niesklasyfikowane i inne. NIP MAREK JAKÓB MARBUD ZAKŁAD BUDOWLANO-PROJEKTOWY: 8991067994. REGON MAREK JAKÓB MARBUD ZAKŁAD BUDOWLANO-PROJEKTOWY: 930129981.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się MAREK JAKÓB
Więcej informacji o MAREK JAKÓB MARBUD ZAKŁAD BUDOWLANO-PROJEKTOWY
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby