Zarząd firmy Marek GADAMSKI Działający pod Firmą Dakar Auto-Części - Marek GADAMSKI, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Marek GADAMSKI (CEIDG)
Marek GADAMSKI prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą MAREK GADAMSKI DZIAŁAJĄCY POD FIRMĄ DAKAR AUTO-CZĘŚCI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2010-11-23 i ma swoją siedzibę pod adresem CHOPINA 8, PL-36-200, BRZOZÓW. Główny zakres działalności Marek GADAMSKI to Sprzedaż detaliczna części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli (PKD główne: 45.32.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż hurtowa i detaliczna samochodów osobowych i furgonetek, konserwacja i naprawa pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż hurtowa części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, przetwarzanie danych; zarządzanie stronami internetowymi (hosting) i podobna działalność, pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w mediach elektronicznych (internet). NIP MAREK GADAMSKI DZIAŁAJĄCY POD FIRMĄ DAKAR AUTO-CZĘŚCI: 6861528585. REGON MAREK GADAMSKI DZIAŁAJĄCY POD FIRMĄ DAKAR AUTO-CZĘŚCI: 18063788700000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Marek GADAMSKI
Więcej informacji o MAREK GADAMSKI DZIAŁAJĄCY POD FIRMĄ DAKAR AUTO-CZĘŚCI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Kobiety mają zarabiać tyle, ile mężczyźni. Powstaje projekt ustawy
Firmy będą musiały zadbać o równość zarobków mężczyzn i kobiet za taką samą i podobną pracę oraz ujawniać medianę płac pracownikom. Opornym grożą kary finansowe do 60 tys. zł.
Pojedynek na polskim rynku - inwestowanie aktywne czy pasywne?
Każdy ma inną strategię inwestycyjną, ale na rynku nie brakuje ludzi, którzy myślą, że ich jest lepsza. Trzy lata temu Jacek Lempart, zadeklarowany pasywny rewolucjonista, rzucił wyzwanie branży TFI.
Orka przypłynie ze Szwecji. Polska wybrała dostawcę okrętów podwodnych