Zarząd firmy Marek Celejewski Pośrednictwo Ubezpieczeniowe MARCO - Biuro Turystyczne Podgórze - Marek Celejewski, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Marek Celejewski (CEIDG)
Marek Celejewski prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą MAREK CELEJEWSKI POŚREDNICTWO UBEZPIECZENIOWE MARCO - BIURO TURYSTYCZNE PODGÓRZE, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1996-05-01 i ma swoją siedzibę pod adresem RYNEK 163, PL-39-200, DĘBICA. Główny zakres działalności Marek Celejewski to Działalność agentów i brokerów ubezpieczeniowych (PKD główne: 66.22.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: działalność agencji informacyjnych, pozostałe pośrednictwo pieniężne, pozostała finansowa działalność usługowa, gdzie indziej niesklasyfikowana, z wyłączeniem ubezpieczeń i funduszów emerytalnych, działalność związana z oceną ryzyka i szacowaniem poniesionych strat, pozostała działalność wspomagająca ubezpieczenia i fundusze emerytalne i inne. NIP MAREK CELEJEWSKI POŚREDNICTWO UBEZPIECZENIOWE MARCO - BIURO TURYSTYCZNE PODGÓRZE: 8721066424. REGON MAREK CELEJEWSKI POŚREDNICTWO UBEZPIECZENIOWE MARCO - BIURO TURYSTYCZNE PODGÓRZE: 850418224.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Marek Celejewski
Więcej informacji o MAREK CELEJEWSKI POŚREDNICTWO UBEZPIECZENIOWE MARCO - BIURO TURYSTYCZNE PODGÓRZE
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Prawdziwy sukces nie liczy zer
Co jest dla ciebie miarą wymarzonej kariery: miejsce na liście najbogatszych, przestronny gabinet czy uśmiech klienta?

Faktoring liczy na mocne przyspieszenie
Polski rynek faktoringowy w ciągu ostatnich dziesięciu lat wzrósł aż pięciokrotnie. Perspektywy na kolejne lata też wyglądają obiecująco, tym bardziej, że lada chwila zacznie działać systemy wymiany

Bank Pocztowy zwiększa zysk i nie szuka nowego prezesa
W pierwszym półroczu wynik netto banku był prawie o jedną czwartą lepszy niż przed rokiem. Współpraca z pocztą pomaga pozyskiwać nowych klientów.