Zarząd firmy Marcin Żychoń APTEKA GALENA - Marcin Żychoń, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Marcin Żychoń (CEIDG)
Marcin Żychoń prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą MARCIN ŻYCHOŃ APTEKA GALENA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2004-05-15 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. 3 MAJA 12, PL-17-100, BIELSK PODLASKI. Główny zakres działalności Marcin Żychoń to Sprzedaż detaliczna wyrobów farmaceutycznych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach (PKD główne: 47.73.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna wyrobów medycznych, włączając ortopedyczne, prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna kosmetyków i artykułów toaletowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi, pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w mediach drukowanych, pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w mediach elektronicznych (internet) i inne. NIP MARCIN ŻYCHOŃ APTEKA GALENA: 5431955172. REGON MARCIN ŻYCHOŃ APTEKA GALENA: 05223701000000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Marcin Żychoń
Więcej informacji o MARCIN ŻYCHOŃ APTEKA GALENA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Wealthon szybciej ściągnie należności dzięki arbitrażowi
Polski fintech, działający od 2018 r., nawiązał współpracę z platformą Ultima Ratio. Dzięki temu chce przyspieszyć proces odzyskiwania pieniędzy od klientów zalegających ze spłatą.

Private debt złapie wiatr w żagle. Impuls dadzą fuzje i przejęcia
Polska odpowiada za 85 proc. transakcji private debt w regionie Europy Środkowej, a według prognoz Baker McKenzie rynek ten wzrośnie dwukrotnie w ciągu pięciu lat. Do ożywienia przyczyni się seria

Polskie firmy przegrywają z niemieckimi w wyścigu AI
Tylko 8 proc. menedżerów w Polsce uważa, że ich firmy mają systemy zintegrowane z technologią AI i kompetencje do jej wdrożenia. W niemieckich przedsiębiorstwach ten odsetek wynosi aż 41 proc.