Zarząd firmy MARCIN ZIELSKI ISOKON 9000 PRZEDSIĘBIORSTWO PROJEKTOWO-USŁUGOWE SYSTEMÓW JAKOŚCI - MARCIN ZIELSKI, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza MARCIN ZIELSKI (CEIDG)
MARCIN ZIELSKI prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą MARCIN ZIELSKI ISOKON 9000 PRZEDSIĘBIORSTWO PROJEKTOWO-USŁUGOWE SYSTEMÓW JAKOŚCI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1992-01-27 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. ZWYCIĘSKA 453.1, PL-53-033, WROCŁAW. Główny zakres działalności MARCIN ZIELSKI to Pozostałe pozaszkolne formy edukacji, gdzie indziej niesklasyfikowane (PKD główne: 85.59.B). Pozostałe obszary działalności obejmują: działalność związana z doradztwem w zakresie informatyki, pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania, działalność w zakresie inżynierii i związane z nią doradztwo techniczne, pozostałe badania i analizy techniczne, pozostała działalność wspomagająca prowadzenie działalności gospodarczej, gdzie indziej niesklasyfikowana. NIP MARCIN ZIELSKI ISOKON 9000 PRZEDSIĘBIORSTWO PROJEKTOWO-USŁUGOWE SYSTEMÓW JAKOŚCI: 8991308328. REGON MARCIN ZIELSKI ISOKON 9000 PRZEDSIĘBIORSTWO PROJEKTOWO-USŁUGOWE SYSTEMÓW JAKOŚCI: 93059948000000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się MARCIN ZIELSKI
Więcej informacji o MARCIN ZIELSKI ISOKON 9000 PRZEDSIĘBIORSTWO PROJEKTOWO-USŁUGOWE SYSTEMÓW JAKOŚCI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Konferencja o AI, wielkie przejęcie w e-handlu i burza wokół akcji PKP Cargo
ING Bank Śląski wprowadza fundusze luksemburskie
Dziewięć zagranicznych funduszy ING zostało udostępnionych klientom private bankingu polskiego banku.
BNP Paribas BP idzie po 1 mln klientów detalicznych
BNP Paribas BP ocenia, że osiągnął skalę, która umożliwi mu dalszy dynamiczny wzrost bez przejęć i fuzji. Bank liczy, że do 2030 r. pozyska netto 1 mln klientów detalicznych i zwiększy udziały w