Zarząd firmy MARCIN SZCZEŚNIAK PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO - USŁUGOWE - MARCIN SZCZEŚNIAK, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza MARCIN SZCZEŚNIAK (CEIDG)
MARCIN SZCZEŚNIAK prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą MARCIN SZCZEŚNIAK PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO - USŁUGOWE, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1998-04-10 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. MARSZAŁKA JÓZEFA PIŁSUDSKIEGO 45, PL-26-220, STĄPORKÓW. Główny zakres działalności MARCIN SZCZEŚNIAK to Konserwacja i naprawa pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli (PKD główne: 45.20.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż hurtowa i detaliczna samochodów osobowych i furgonetek, sprzedaż hurtowa i detaliczna pozostałych pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż hurtowa części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż detaliczna części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona poza siecią sklepową, straganami i targowiskami i inne. NIP MARCIN SZCZEŚNIAK PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO - USŁUGOWE: 6581245076. REGON MARCIN SZCZEŚNIAK PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO - USŁUGOWE: 290936774.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się MARCIN SZCZEŚNIAK
Więcej informacji o MARCIN SZCZEŚNIAK PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO - USŁUGOWE
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Prawdziwy sukces nie liczy zer
Co jest dla ciebie miarą wymarzonej kariery: miejsce na liście najbogatszych, przestronny gabinet czy uśmiech klienta?

Faktoring liczy na mocne przyspieszenie
Polski rynek faktoringowy w ciągu ostatnich dziesięciu lat wzrósł aż pięciokrotnie. Perspektywy na kolejne lata też wyglądają obiecująco, tym bardziej, że lada chwila zacznie działać systemy wymiany

Bank Pocztowy zwiększa zysk i nie szuka nowego prezesa
W pierwszym półroczu wynik netto banku był prawie o jedną czwartą lepszy niż przed rokiem. Współpraca z pocztą pomaga pozyskiwać nowych klientów.