Zarząd firmy MARCIN POMPAŁA INSTALACJE SANITARNE WOD-KAN-C.O. - MARCIN POMPAŁA, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza MARCIN POMPAŁA (CEIDG)
MARCIN POMPAŁA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą MARCIN POMPAŁA INSTALACJE SANITARNE WOD-KAN-C.O., która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2010-12-06 i ma swoją siedzibę pod adresem OS. KOSMONAUTÓW 1126, PL-61-621, POZNAŃ. Główny zakres działalności MARCIN POMPAŁA to Wykonywanie instalacji wodno-kanalizacyjnych, cieplnych, gazowych i klimatyzacyjnych (PKD główne: 43.22.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: posadzkarstwo; tapetowanie i oblicowywanie ścian, sprzedaż hurtowa pozostałych maszyn i urządzeń, sprzedaż hurtowa wyrobów metalowych oraz sprzętu i dodatkowego wyposażenia hydraulicznego i grzejnego, działalność pocztowa objęta obowiązkiem świadczenia usług powszechnych (operatora publicznego), pozostała działalność pocztowa i kurierska. NIP MARCIN POMPAŁA INSTALACJE SANITARNE WOD-KAN-C.O.: 9720949694. REGON MARCIN POMPAŁA INSTALACJE SANITARNE WOD-KAN-C.O.: 301605316.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się MARCIN POMPAŁA
Więcej informacji o MARCIN POMPAŁA INSTALACJE SANITARNE WOD-KAN-C.O.
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.