Zarząd firmy Marcin Mikołajczyk Mikoday - Marcin Mikołajczyk, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Marcin Mikołajczyk (CEIDG)
Marcin Mikołajczyk prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą MARCIN MIKOŁAJCZYK MIKODAY, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2012-09-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. RODZINY POŁANIECKICH 2970, PL-01-924, WARSZAWA. Główny zakres działalności Marcin Mikołajczyk to Działalność związana z zarządzaniem urządzeniami informatycznymi (PKD główne: 62.03.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: działalność usługowa związana z przygotowywaniem do druku, sprzedaż hurtowa komputerów, urządzeń peryferyjnych i oprogramowania, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna komputerów, urządzeń peryferyjnych i oprogramowania prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet i inne. NIP MARCIN MIKOŁAJCZYK MIKODAY: 1181874972. REGON MARCIN MIKOŁAJCZYK MIKODAY: 14624024800000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Marcin Mikołajczyk
Więcej informacji o MARCIN MIKOŁAJCZYK MIKODAY
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Afrykański lider rynku karmy dla zwierząt wchodzi do Polski
Montego Pet Nutrition, największy niezależny producent karmy dla zwierząt w Afryce, debiutuje nad Wisłą we współpracy z Milton Group. Stawia na rosnący segment superpremium. Z Polski chce podbić
Portfel Xeliona na prowadzeniu. Od początku roku zarobił 29 proc.
W rankingu portfeli funduszy doszło do przetasowań. Kamil Cisowski z DI Xelion powrócił na szczyt, a jego sukces napędził fundusz Quercus Silver, który zapewnił mu znaczący wzrost stopy zwrotu.
Automarket rzuca wyzwanie Otomoto
Dzisiaj Automarket.pl jest 40 razy mniejszy niż lider rynku handlu samochodami w sieci. Za dwa lata chce mieć co najmniej połowę liczby ofert na Otomoto. Na czym będzie zarabiać? Nie na ogłoszeniach