Zarząd firmy MARCIN LESZKOWSKI MAREDO MARCIN LESZKOWSKI - MARCIN LESZKOWSKI, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza MARCIN LESZKOWSKI (CEIDG)
MARCIN LESZKOWSKI prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą MARCIN LESZKOWSKI MAREDO MARCIN LESZKOWSKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2003-11-10 i ma swoją siedzibę pod adresem 19A, PL-83-400, PUC. Główny zakres działalności MARCIN LESZKOWSKI to Transport drogowy towarów (PKD główne: 49.41.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: wykonywanie instalacji elektrycznych, sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona poza siecią sklepową, straganami i targowiskami, pozostała działalność profesjonalna, naukowa i techniczna, gdzie indziej niesklasyfikowana, pozostała działalność wspomagająca prowadzenie działalności gospodarczej, gdzie indziej niesklasyfikowana. NIP MARCIN LESZKOWSKI MAREDO MARCIN LESZKOWSKI: 5911148514. REGON MARCIN LESZKOWSKI MAREDO MARCIN LESZKOWSKI: 192978024.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się MARCIN LESZKOWSKI
Więcej informacji o MARCIN LESZKOWSKI MAREDO MARCIN LESZKOWSKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.