Zarząd firmy MARCIN LESZCZYŃSKI - MARCIN LESZCZYŃSKI, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza MARCIN LESZCZYŃSKI (CEIDG)
MARCIN LESZCZYŃSKI prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą MARCIN LESZCZYŃSKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2013-09-05 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. SŁONECZNY SAD 65, PL-72-002, DOŁUJE. Główny zakres działalności MARCIN LESZCZYŃSKI to Sprzedaż detaliczna żywności, napojów i wyrobów tytoniowych prowadzona na straganach i targowiskach (PKD główne: 47.81.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna owoców i warzyw prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna mięsa i wyrobów z mięsa prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna pieczywa, ciast, wyrobów ciastkarskich i cukierniczych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna pozostałej żywności prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach. NIP MARCIN LESZCZYŃSKI: 8521956082. REGON MARCIN LESZCZYŃSKI: 32141796400000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się MARCIN LESZCZYŃSKI
Więcej informacji o MARCIN LESZCZYŃSKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Wealthon szybciej ściągnie należności dzięki arbitrażowi
Polski fintech, działający od 2018 r., nawiązał współpracę z platformą Ultima Ratio. Dzięki temu chce przyspieszyć proces odzyskiwania pieniędzy od klientów zalegających ze spłatą.

Private debt złapie wiatr w żagle. Impuls dadzą fuzje i przejęcia
Polska odpowiada za 85 proc. transakcji private debt w regionie Europy Środkowej, a według prognoz Baker McKenzie rynek ten wzrośnie dwukrotnie w ciągu pięciu lat. Do ożywienia przyczyni się seria

Polskie firmy przegrywają z niemieckimi w wyścigu AI
Tylko 8 proc. menedżerów w Polsce uważa, że ich firmy mają systemy zintegrowane z technologią AI i kompetencje do jej wdrożenia. W niemieckich przedsiębiorstwach ten odsetek wynosi aż 41 proc.