Firma MARCIN KRZEPKOWSKI F.P.H.U M-TEL INSTALACJE TELETECHNICZNE
Adres | 133, PL-26-130, MOSTKI | |
Województwo | świętokrzyskie | |
Telefon |
![]() |
Ocena | |||
Główna działalnośc | Wszelka pozostała działalność profesjonalna, naukowa i techniczna, gdzie indziej niesklasyfikowana |
Działalność PKD:
Firma MARCIN KRZEPKOWSKI F.P.H.U M-TEL INSTALACJE TELETECHNICZNE została założona 2009-08-24 i obecnie mieści się przy 133, PL-26-130, MOSTKI. Główna działalność firmy to pozostała działalność profesjonalna. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują naprawa i konserwacja maszyn, naprawa komputerów i urządzeń, obsługa systemów bezpieczeństwa, roboty budowlane rurociągów i linii energetycznych, roboty instalacyjne elektryczne i budowlane, telekomunikacja przewodowa, usługi detektywistyczne i ochroniarskie. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Czy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie MARCIN KRZEPKOWSKI F.P.H.U M-TEL INSTALACJE TELETECHNICZNE (REGON 26032258700000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Rozwiąż quiz wiedzy razem z Inwestorem Wojtkiem
Inwestor Wojtek dzieli się doświadczeniami. Jest też naszym czytelnikiem, który raz w tygodniu rozwiązuje quiz wiedzy. Dołącz do zabawy i wygraj książkę, podpowiadając redakcji nowe tematy.

Afrykańska lekcja pokory
Arkadiusz Rochala, dyrektor generalny i wiceprezes Pluxee Polska, pochodzi z niewielkiego Brzegu i zwiedził już niemal wszystkie kontynenty. Podróże zmieniły jego sposób patrzenia na życie i

Ostatni cesarz mody
Słynny projektant był ikoną stylu, ale przede wszystkim przedsiębiorcą, który stworzył i przez pół wieku utrzymywał jedną z największych prywatnych firm w branży luksusowej. Wartość marki Giorgio