Firma MARCIN KOZARZEWSKI, MONUMENT SERVICE
Ocena | |||
Główna działalnośc | Działalność historycznych miejsc i budynków oraz podobnych atrakcji turystycznych |
Działalność PKD:
Firma MARCIN KOZARZEWSKI, MONUMENT SERVICE została założona 2004-11-15 i obecnie mieści się przy UL. RASZYŃSKA 2, PL-05-816, MICHAŁOWICE. Główna działalność firmy to biblioteki, archiwa, muzea i kultura. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują badania i analizy jakości żywności, badania naukowe i prace rozwojowe, badania naukowe w naukach społecznych, fotografia, naprawa artykułów użytkowych, pozostała działalność profesjonalna, roboty instalacyjne elektryczne i budowlane, roboty wykończeniowe budowlane, specjalistyczne roboty budowlane, sprzątanie obiektów, sprzedaż części samochodowych, sprzedaż hurtowa i detaliczna pojazdów, sprzedaż, naprawa motocykli i akcesoriów, transport drogowy towarów i przeprowadzki, usługi architektoniczne i inżynieryjne, usługi kulturalne i rozrywkowe. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie MARCIN KOZARZEWSKI, MONUMENT SERVICE (REGON 00574263400000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Czy Polska potrzebuje REIT-ów?
O mocnych i słabych stronach tworzenia REIT-ów oraz ich wpływie na ceny nieruchomości opowiada Katarzyna Kopczewska z kancelarii Baker McKenzie.

Capitea formalnie kwestionuje raport NIK
Jedenastu twierdzeniom z raportu NIK zaprzecza dawny GetBack w piśmie wysłanym do sześciu podmiotów zaangażowanych w postępowanie układowe.

Promocje Biedronki pod lupą UOKiK. Sieć handlowa z zarzutami
Urząd antymonopolowy postawił kolejne zarzuty największej sieci handlowej w Polsce. Tym razem chodzi o niejasne informowanie o cenach.