Zarząd firmy MARCIN JASIŃSKI Psychologiczne Centrum Diagnostyczno- Terapeutyczno-Badawcze PSYCHO-LAB Marcin Jasiński - MARCIN JASIŃSKI, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza MARCIN JASIŃSKI (CEIDG)
MARCIN JASIŃSKI prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą MARCIN JASIŃSKI PSYCHOLOGICZNE CENTRUM DIAGNOSTYCZNO- TERAPEUTYCZNO-BADAWCZE PSYCHO-LAB MARCIN JASIŃSKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2008-10-01 i ma swoją siedzibę pod adresem ALEJA WYZWOLENIA 9A4, PL-58-300, WAŁBRZYCH. Główny zakres działalności MARCIN JASIŃSKI to Pozostała działalność w zakresie opieki zdrowotnej, gdzie indziej niesklasyfikowana (PKD główne: 86.90.E). Pozostałe obszary działalności obejmują: stosunki międzyludzkie (public relations) i komunikacja, pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania, badania naukowe i prace rozwojowe w dziedzinie nauk społecznych i humanistycznych, badanie rynku i opinii publicznej, dzierżawa własności intelektualnej i podobnych produktów, z wyłączeniem prac chronionych prawem autorskim i inne. NIP MARCIN JASIŃSKI PSYCHOLOGICZNE CENTRUM DIAGNOSTYCZNO- TERAPEUTYCZNO-BADAWCZE PSYCHO-LAB MARCIN JASIŃSKI: 8862665776. REGON MARCIN JASIŃSKI PSYCHOLOGICZNE CENTRUM DIAGNOSTYCZNO- TERAPEUTYCZNO-BADAWCZE PSYCHO-LAB MARCIN JASIŃSKI: 02082872300000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się MARCIN JASIŃSKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Konferencja o AI, wielkie przejęcie w e-handlu i burza wokół akcji PKP Cargo
ING Bank Śląski wprowadza fundusze luksemburskie
Dziewięć zagranicznych funduszy ING zostało udostępnionych klientom private bankingu polskiego banku.
BNP Paribas BP idzie po 1 mln klientów detalicznych
BNP Paribas BP ocenia, że osiągnął skalę, która umożliwi mu dalszy dynamiczny wzrost bez przejęć i fuzji. Bank liczy, że do 2030 r. pozyska netto 1 mln klientów detalicznych i zwiększy udziały w