Zarząd firmy Marcin Iłowski wspólnik spółki cywilnej MUSEUM - Marcin Iłowski, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Marcin Iłowski (CEIDG)
Marcin Iłowski prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą MARCIN IŁOWSKI WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ MUSEUM, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2009-07-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. KLONOWA 40A2, PL-25-553, KIELCE. Główny zakres działalności Marcin Iłowski to Sprzedaż detaliczna napojów alkoholowych i bezalkoholowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach (PKD główne: 47.25.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna ryb, skorupiaków i mięczaków prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, działalność związana z grami losowymi i zakładami wzajemnymi, pozostałe pozaszkolne formy edukacji, gdzie indziej niesklasyfikowane, pozaszkolne formy edukacji sportowej oraz zajęć sportowych i rekreacyjnych, działalność agencji reklamowych i inne. NIP MARCIN IŁOWSKI WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ MUSEUM: 6641867138. REGON MARCIN IŁOWSKI WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ MUSEUM: 26031158900000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Marcin Iłowski
Więcej informacji o MARCIN IŁOWSKI WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ MUSEUM
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Wealthon szybciej ściągnie należności dzięki arbitrażowi
Polski fintech, działający od 2018 r., nawiązał współpracę z platformą Ultima Ratio. Dzięki temu chce przyspieszyć proces odzyskiwania pieniędzy od klientów zalegających ze spłatą.

Private debt złapie wiatr w żagle. Impuls dadzą fuzje i przejęcia
Polska odpowiada za 85 proc. transakcji private debt w regionie Europy Środkowej, a według prognoz Baker McKenzie rynek ten wzrośnie dwukrotnie w ciągu pięciu lat. Do ożywienia przyczyni się seria

Polskie firmy przegrywają z niemieckimi w wyścigu AI
Tylko 8 proc. menedżerów w Polsce uważa, że ich firmy mają systemy zintegrowane z technologią AI i kompetencje do jej wdrożenia. W niemieckich przedsiębiorstwach ten odsetek wynosi aż 41 proc.