Zarząd firmy Marcin Gulka Usługi Ratownictwa Medycznego - Marcin Gulka, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Marcin Gulka (CEIDG)
Marcin Gulka prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą MARCIN GULKA USŁUGI RATOWNICTWA MEDYCZNEGO, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2008-11-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. KORONOWSKA 204, PL-89-400, SĘPÓLNO KRAJEŃSKIE. Główny zakres działalności Marcin Gulka to Działalność pogotowia ratunkowego (PKD główne: 86.90.B). Pozostałe obszary działalności obejmują: wytwarzanie i zaopatrywanie w parę wodną, gorącą wodę i powietrze do układów klimatyzacyjnych, sprzedaż hurtowa i detaliczna samochodów osobowych i furgonetek, sprzedaż hurtowa i detaliczna pozostałych pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet i inne. NIP MARCIN GULKA USŁUGI RATOWNICTWA MEDYCZNEGO: 5040012549. REGON MARCIN GULKA USŁUGI RATOWNICTWA MEDYCZNEGO: 34039124700000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Marcin Gulka
Więcej informacji o MARCIN GULKA USŁUGI RATOWNICTWA MEDYCZNEGO
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
To warto wiedzieć przed sesją na GPW 5 XII 2025
Dziesięć rzeczy, które warto wiedzieć przed rozpoczęciem sesji na GPW. Informacje ze spółek, analizy i rekomendacje.
Noble Securities: Orlen i KGHM potanieją. Warto zerknąć na 33 inne spółki
Noble Securities uważa, że 2026 będzie na GPW rokiem konsolidacji. Są jednak spółki, które zyskają na obniżkach stóp procentowych albo są po prostu zbyt nisko wycenione jak na poprawę wyników, która
Przewoźnikom kolejowym grozi zwrot miliardów z Unii. Jak wykorzystać dotacje na pociągi bez ryzyka?
Firmy przygotowują się do konkursu CUPT na warte 1,5 mld zł dofinansowanie UE na tabor. Mogą jednak mieć problem z rozliczeniem dotacji z tego i innych programów unijnych. Za kilka lat Bruksela może