Zarząd firmy MARCIN GRZEGORZEWSKI AUTOMARKET, PARKING P7 - MARCIN GRZEGORZEWSKI, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza MARCIN GRZEGORZEWSKI (CEIDG)
MARCIN GRZEGORZEWSKI prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą MARCIN GRZEGORZEWSKI AUTOMARKET, PARKING P7, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2005-08-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. DZWONKOWA 32, PL-02-290, WARSZAWA. Główny zakres działalności MARCIN GRZEGORZEWSKI to Sprzedaż hurtowa i detaliczna samochodów osobowych i furgonetek (PKD główne: 45.11.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż hurtowa i detaliczna pozostałych pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, konserwacja i naprawa pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż hurtowa części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż detaliczna części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż hurtowa i detaliczna motocykli, ich naprawa i konserwacja oraz sprzedaż hurtowa i detaliczna części i akcesoriów do nich i inne. NIP MARCIN GRZEGORZEWSKI AUTOMARKET, PARKING P7: 5222317823. REGON MARCIN GRZEGORZEWSKI AUTOMARKET, PARKING P7: 14018972400000.Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
AI rozgrzała rynek energii. Eksperci: to może się źle skończyć
Euforia wokół sztucznej inteligencji, która w ostatnich latach wywindowała indeks S&P 500 na rekordowe poziomy, odmienia charakter sektora użyteczności publicznej. Spółki energetyczne, dotychczas
Elektrotim rozwija się energetycznie i obronnie. Szykuje nową strategię
Elektrotim, notowany na GPW wykonawca infrastruktury elektroenergetycznej i systemów bezpieczeństwa, ma rekordowy portfel zamówień. Spółka szykuje się do przedstawienia nowej strategii na lata
Ćwierć wieku Fotki. "Paradoks serwisu randkowego polega na tym, że najlepszym scenariuszem jest… utrata klienta”
W 2001 r. Fotka.pl była jednym z pierwszych polskich serwisów społecznościowych. Teraz, jako portal randkowy, stawia na prosty model subskrypcyjny i rozwój funkcji opartych na sztucznej inteligencji.