Zarząd firmy Marcin Czemerzyński TELKOM Uliasz i Czemerzyński - Marcin CZEMERZYŃSKI, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Marcin CZEMERZYŃSKI (CEIDG)
Marcin CZEMERZYŃSKI prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą MARCIN CZEMERZYŃSKI TELKOM ULIASZ I CZEMERZYŃSKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2003-09-15 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. KS.KAROLA LANGE 9, PL-47-100, STRZELCE OPOLSKIE. Główny zakres działalności Marcin CZEMERZYŃSKI to Sprzedaż detaliczna pozostałych nowych wyrobów (PKD główne: 47.78.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: pozostała usługowa działalność gastronomiczna, sprzedaż detaliczna pojazdów silnikowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż detaliczna części i akcesoriów do pojazdów silnikowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż detaliczna pozostałych wyrobów prowadzona na straganach i targowiskach, pośrednictwo w sprzedaży detalicznej niewyspecjalizowanej i inne. NIP MARCIN CZEMERZYŃSKI TELKOM ULIASZ I CZEMERZYŃSKI: 7491033187. REGON MARCIN CZEMERZYŃSKI TELKOM ULIASZ I CZEMERZYŃSKI: 160309443.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Marcin CZEMERZYŃSKI
Więcej informacji o MARCIN CZEMERZYŃSKI TELKOM ULIASZ I CZEMERZYŃSKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.