Zarząd firmy MARCIN BLOCH LUXURY TECHNOLOGY OPTICAL, SZLIFIERNIA SZKIEŁ OKULAROWYCH - MARCIN BLOCH, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza MARCIN BLOCH (CEIDG)
MARCIN BLOCH prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą MARCIN BLOCH LUXURY TECHNOLOGY OPTICAL, SZLIFIERNIA SZKIEŁ OKULAROWYCH, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2006-12-07 i ma swoją siedzibę pod adresem RYNEK ŁAZARSKI 4, PL-60-731, POZNAŃ. Główny zakres działalności MARCIN BLOCH to Sprzedaż detaliczna pozostałych nowych wyrobów prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach (PKD główne: 47.78.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: produkcja instrumentów optycznych i sprzętu fotograficznego, sprzedaż hurtowa elektrycznych artykułów użytku domowego, sprzedaż hurtowa pozostałych maszyn i urządzeń, sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana, naprawa pozostałych artykułów użytku osobistego i domowego. NIP MARCIN BLOCH LUXURY TECHNOLOGY OPTICAL, SZLIFIERNIA SZKIEŁ OKULAROWYCH: 7772655609. REGON MARCIN BLOCH LUXURY TECHNOLOGY OPTICAL, SZLIFIERNIA SZKIEŁ OKULAROWYCH: 302104645.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się MARCIN BLOCH
Więcej informacji o MARCIN BLOCH LUXURY TECHNOLOGY OPTICAL, SZLIFIERNIA SZKIEŁ OKULAROWYCH
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.