Zarząd firmy MARCELINKA Sklep spożywczo-przemysłowy Kamila Bilska - Kamila Bilska, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Kamila Bilska (CEIDG)
Kamila Bilska prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą MARCELINKA SKLEP SPOŻYWCZO-PRZEMYSŁOWY KAMILA BILSKA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2022-06-09 i ma swoją siedzibę pod adresem 68, PL-98-337, MARZĘCICE. Główny zakres działalności Kamila Bilska to Sprzedaż detaliczna owoców i warzyw prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach (PKD główne: 47.21.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach z przewagą żywności, napojów i wyrobów tytoniowych, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna mięsa i wyrobów z mięsa prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna ryb, skorupiaków i mięczaków prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna pieczywa, ciast, wyrobów ciastkarskich i cukierniczych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach i inne. NIP MARCELINKA SKLEP SPOŻYWCZO-PRZEMYSŁOWY KAMILA BILSKA: 7722087971. REGON MARCELINKA SKLEP SPOŻYWCZO-PRZEMYSŁOWY KAMILA BILSKA: 52219581500000.Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Największe centrum inżynieryjne Google'a w UE jest w Polsce. I jeszcze urośnie
Magdalena Kotlarczyk, szefowa Google'a w Polsce, mówi o skokowym wzroście liczby pracowników polskiego oddziału, tworzonych u nas globalnych rozwiązaniach i zmianach spowodowanych przez rozwój
Od pomysłu do kontraktora armii. Iceye wchodzi do pierwszej ligi firm high tech
Polsko-fiński producent satelitów zbroi się w kontrakty i coraz śmielej myśli o giełdzie. Z jego technologii korzystają armie z trzech kontynentów. W przyszłym roku chce wynieść na orbitę 50
UKNF wesprze walkę o uczciwe wykupy na GPW
UKNF poparł Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych. Proponuje zmiany w przymusowym wykupie akcji spółek giełdowych. Nowe zasady - z progiem 90 proc. i ceną z wezwania - mają lepiej chronić