Zarząd firmy MARCELINA ADAMCZYK-POTĘPA - PRACOWNIA - Marcelina Adamczyk-Potępa, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2024-04-30
Działalność gospodarcza Marcelina Adamczyk-Potępa (CEIDG)
Marcelina Adamczyk-Potępa prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą MARCELINA ADAMCZYK-POTĘPA - PRACOWNIA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2017-09-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. NOWA 50, PL-44-352, CZYŻOWICE. Główny zakres działalności Marcelina Adamczyk-Potępa to Działalność agencji reklamowych (PKD główne: 73.11.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: pośrednictwo w sprzedaży czasu i miejsca na cele reklamowe w radio i telewizji, pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w mediach drukowanych, pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w mediach elektronicznych (internet), pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w pozostałych mediach, działalność fotograficzna i inne. NIP MARCELINA ADAMCZYK-POTĘPA - PRACOWNIA: 6472579631. REGON MARCELINA ADAMCZYK-POTĘPA - PRACOWNIA: 36815435300000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Marcelina Adamczyk-Potępa
Więcej informacji o MARCELINA ADAMCZYK-POTĘPA - PRACOWNIA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Wealthon szybciej ściągnie należności dzięki arbitrażowi
Polski fintech, działający od 2018 r., nawiązał współpracę z platformą Ultima Ratio. Dzięki temu chce przyspieszyć proces odzyskiwania pieniędzy od klientów zalegających ze spłatą.

Private debt złapie wiatr w żagle. Impuls dadzą fuzje i przejęcia
Polska odpowiada za 85 proc. transakcji private debt w regionie Europy Środkowej, a według prognoz Baker McKenzie rynek ten wzrośnie dwukrotnie w ciągu pięciu lat. Do ożywienia przyczyni się seria

Polskie firmy przegrywają z niemieckimi w wyścigu AI
Tylko 8 proc. menedżerów w Polsce uważa, że ich firmy mają systemy zintegrowane z technologią AI i kompetencje do jej wdrożenia. W niemieckich przedsiębiorstwach ten odsetek wynosi aż 41 proc.