Adres | 18B, PL-26-505, DOBRUT | |
Województwo | mazowieckie |
Ocena | |||
Główna działalnośc | Sprzedaż hurtowa elektrycznych artykułów użytku domowego |
Numery rachunków bankowych |
PL49 8309 0000 0083 4315 3000 0010
PL81 9115 0002 0020 0200 8820 0002 |
Patenty | 1 aktywny patent Więcej › |
Działalność PKD:
Firma MAR-ROM 1 ROMAN JANISZEK została założona 2002-04-01 i obecnie mieści się przy 18B, PL-26-505, DOBRUT. Główna działalność firmy to sprzedaż hurtowa artykułów użytku domowego. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują naprawa pojazdów samochodowych, pozostała wyspecjalizowana sprzedaż hurtowa, roboty instalacyjne elektryczne i budowlane, różny usługi indywidualne, sprzedaż agd w sklepach specjalistycznych, sprzedaż detaliczna poza siecią sklepową, sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana, sprzedaż pozostałych towarów w sklepach, sprzedaż w sklepach niespecjalizowanych, wspomagające finansowe, bez ubezpieczeń. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Czy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie MAR-ROM 1 ROMAN JANISZEK (REGON 67277371800000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.