Zarząd firmy MAR-MAR USŁUGI BUDOWLANE I SPRZĄTANIE NIERUCHOMOŚCI MAREK MARKIEWICZ - MAREK MARKIEWICZ, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza MAREK MARKIEWICZ (CEIDG)
MAREK MARKIEWICZ prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą MAR-MAR USŁUGI BUDOWLANE I SPRZĄTANIE NIERUCHOMOŚCI MAREK MARKIEWICZ, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2003-03-01 i ma swoją siedzibę pod adresem ALEJA RZECZYPOSPOLITEJ 1B7, PL-80-396, GDAŃSK. Główny zakres działalności MAREK MARKIEWICZ to Roboty budowlane związane ze wznoszeniem budynków mieszkalnych i niemieszkalnych (PKD główne: 41.20.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: niespecjalistyczne sprzątanie budynków i obiektów przemysłowych, specjalistyczne sprzątanie budynków i obiektów przemysłowych, pozostałe sprzątanie, działalność usługowa związana z zagospodarowaniem terenów zieleni. NIP MAR-MAR USŁUGI BUDOWLANE I SPRZĄTANIE NIERUCHOMOŚCI MAREK MARKIEWICZ: 5841304913. REGON MAR-MAR USŁUGI BUDOWLANE I SPRZĄTANIE NIERUCHOMOŚCI MAREK MARKIEWICZ: 19287988800000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się MAREK MARKIEWICZ
Więcej informacji o MAR-MAR USŁUGI BUDOWLANE I SPRZĄTANIE NIERUCHOMOŚCI MAREK MARKIEWICZ
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Wealthon szybciej ściągnie należności dzięki arbitrażowi
Polski fintech, działający od 2018 r., nawiązał współpracę z platformą Ultima Ratio. Dzięki temu chce przyspieszyć proces odzyskiwania pieniędzy od klientów zalegających ze spłatą.

Private debt złapie wiatr w żagle. Impuls dadzą fuzje i przejęcia
Polska odpowiada za 85 proc. transakcji private debt w regionie Europy Środkowej, a według prognoz Baker McKenzie rynek ten wzrośnie dwukrotnie w ciągu pięciu lat. Do ożywienia przyczyni się seria

Polskie firmy przegrywają z niemieckimi w wyścigu AI
Tylko 8 proc. menedżerów w Polsce uważa, że ich firmy mają systemy zintegrowane z technologią AI i kompetencje do jej wdrożenia. W niemieckich przedsiębiorstwach ten odsetek wynosi aż 41 proc.