Zarząd firmy MAR-KON Andrzej Konopka - ANDRZEJ KONOPKA, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza ANDRZEJ KONOPKA (CEIDG)
ANDRZEJ KONOPKA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą MAR-KON ANDRZEJ KONOPKA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2009-05-04 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. MIKOŁOWSKA 812, PL-41-400, MYSŁOWICE. Główny zakres działalności ANDRZEJ KONOPKA to Wykonywanie instalacji wodno-kanalizacyjnych, cieplnych, gazowych i klimatyzacyjnych (PKD główne: 43.22.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż hurtowa wyrobów metalowych oraz sprzętu i dodatkowego wyposażenia hydraulicznego i grzejnego, wynajem i dzierżawa pozostałych maszyn, urządzeń oraz dóbr materialnych, gdzie indziej niesklasyfikowane, wynajem i dzierżawa maszyn i urządzeń budowlanych, wynajem i dzierżawa maszyn i urządzeń rolniczych, wynajem i dzierżawa pozostałych pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli i inne. NIP MAR-KON ANDRZEJ KONOPKA: 2220636149. REGON MAR-KON ANDRZEJ KONOPKA: 24118167300000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się ANDRZEJ KONOPKA
Więcej informacji o MAR-KON ANDRZEJ KONOPKA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.