Zarząd firmy MAP1 Michał Okonek - Michał Okonek, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2023-02-01
Działalność gospodarcza Michał Okonek (CEIDG)
Michał Okonek prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą MAP1 MICHAŁ OKONEK, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2001-05-02 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. NARCYZOWA 3-, PL-95-020, BEDOŃ-WIEŚ. Główny zakres działalności Michał Okonek to Działalność w zakresie inżynierii i związane z nią doradztwo techniczne (PKD główne: 71.12.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: działalność związana z doradztwem w zakresie informatyki, pozostałe pozaszkolne formy edukacji, gdzie indziej niesklasyfikowane, działalność związana z organizacją targów, wystaw i kongresów, dzierżawa własności intelektualnej i podobnych produktów, z wyłączeniem prac chronionych prawem autorskim, pozostała działalność profesjonalna, naukowa i techniczna, gdzie indziej niesklasyfikowana i inne. NIP MAP1 MICHAŁ OKONEK: 7251672752. REGON MAP1 MICHAŁ OKONEK: 472874710.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Michał Okonek
Więcej informacji o MAP1 MICHAŁ OKONEK
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby