Zarząd firmy MANTELLA MARTA WRÓBEL - MARTA WRÓBEL, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza MARTA WRÓBEL (CEIDG)
MARTA WRÓBEL prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą MANTELLA MARTA WRÓBEL, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2021-11-22 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. JAKUBA KRAUTHOFERA 22ALU1 I LU2, PL-60-221, POZNAŃ. Główny zakres działalności MARTA WRÓBEL to Sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach z przewagą żywności, napojów i wyrobów tytoniowych (PKD główne: 47.11.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: pozostałe pośrednictwo pieniężne, sprzedaż detaliczna kosmetyków i artykułów toaletowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna kwiatów, roślin, nasion, nawozów, żywych zwierząt domowych, karmy dla zwierząt domowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna żywności, napojów i wyrobów tytoniowych prowadzona na straganach i targowiskach, sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet i inne. NIP MANTELLA MARTA WRÓBEL: 7822322555. REGON MANTELLA MARTA WRÓBEL: 520473724.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się MARTA WRÓBEL
Więcej informacji o MANTELLA MARTA WRÓBEL
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.