Zarząd firmy Małopolska Izba Rzemiosła I Przedsiębiorczości - Kowalski Janusz, prezes izby
Kowalski Janusz jest w zarządzie KRS MAŁOPOLSKA IZBA RZEMIOSŁA I PRZEDSIĘBIORCZOŚCI
Poza prowadzeniem własnej działalności gospodarczej Kowalski Janusz jest również w zarządzie MAŁOPOLSKA IZBA RZEMIOSŁA I PRZEDSIĘBIORCZOŚCI, która została założona 2001-08-13 i ma siedzibę przy ŚW. ANNY 9, PL-31-008, KRAKÓW. KRS MAŁOPOLSKA IZBA RZEMIOSŁA I PRZEDSIĘBIORCZOŚCI zajmuje się wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi. Przedsiębiorstwo zajmuje się następującymi działaniami: szkoły podstawowe, licea ogólnokształcące, technika, branżowe szkoły i stopnia, kursy i szkolenia związane ze zdobywaniem wiedzy, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych i inne. NIP MAŁOPOLSKA IZBA RZEMIOSŁA I PRZEDSIĘBIORCZOŚCI: 6750200019. REGON MAŁOPOLSKA IZBA RZEMIOSŁA I PRZEDSIĘBIORCZOŚCI: 000447824.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Kowalski Janusz
Pozostali członkowie zarządu
Grzegorz Józef Mielnicki | i - wszy zastępca prezesa | |
Tadeusz Kazimierz Kurpiel | członek | |
Maciej Grzegorz Zając | członek zarządu | |
Andrzej Piotr Dębowski | zastępca prezesa | |
Zbigniew Marek Pyrek | członek zarządu | |
Mariusz Sosnowski | członek zarządu | |
Beata Marta Klepka | członek zarządu |
Więcej informacji o MAŁOPOLSKA IZBA RZEMIOSŁA I PRZEDSIĘBIORCZOŚCI
Źródło informacji: Dane z Krajowego Rejestru Sądowego oraz dane przedstawiciela firmy, jeśli istnieją. Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Czy Chiny odblokują polską granicę?
Od wizyty szefa chińskiego MSZ w Warszawie, przez zamknięcie granicy z Białorusią, po negocjacje USA–Chiny w Madrycie. Do tego inflacja w Polsce, decyzje Fed i zmiany w projekcie Izery mogą

Profesor SGH spełnił dziecięce marzenie
Michał Wolański, przedsiębiorca i profesor SGH, w niektóre soboty zamienia elegancki garnitur na uniform kierowcy autobusu. Nie dla pieniędzy – dla pasji. Bo, jak mówi, warto mieć odskocznię, która

Dzieci coraz mniej, ale zakupy rosną
Polski rynek artykułów dziecięcych nie kurczy się mimo spadku liczby urodzeń. W zeszłym roku jego wartość sięgnęła 15 mld zł, a według prognoz OC & C Strategy Consultants w 2029 r. przekroczy 17 mld