Zarząd firmy MALIBU Sklep Spożywczo-Monopolowy Beata Suchara - Beata Suchara, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Beata Suchara (CEIDG)
Beata Suchara prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą MALIBU SKLEP SPOŻYWCZO-MONOPOLOWY BEATA SUCHARA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2015-09-22 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. ADAMA MICKIEWICZA 27, PL-09-200, SIERPC. Główny zakres działalności Beata Suchara to Sprzedaż detaliczna napojów alkoholowych i bezalkoholowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach (PKD główne: 47.25.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach z przewagą żywności, napojów i wyrobów tytoniowych, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna pieczywa, ciast, wyrobów ciastkarskich i cukierniczych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna wyrobów tytoniowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna pozostałej żywności prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach. NIP MALIBU SKLEP SPOŻYWCZO-MONOPOLOWY BEATA SUCHARA: 4660129512. REGON MALIBU SKLEP SPOŻYWCZO-MONOPOLOWY BEATA SUCHARA: 36254450900000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Beata Suchara
Więcej informacji o MALIBU SKLEP SPOŻYWCZO-MONOPOLOWY BEATA SUCHARA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Konferencja o AI, wielkie przejęcie w e-handlu i burza wokół akcji PKP Cargo
ING Bank Śląski wprowadza fundusze luksemburskie
Dziewięć zagranicznych funduszy ING zostało udostępnionych klientom private bankingu polskiego banku.
BNP Paribas BP idzie po 1 mln klientów detalicznych
BNP Paribas BP ocenia, że osiągnął skalę, która umożliwi mu dalszy dynamiczny wzrost bez przejęć i fuzji. Bank liczy, że do 2030 r. pozyska netto 1 mln klientów detalicznych i zwiększy udziały w