Zarząd firmy Małgorzatka Małgorzata Rączkowska - Małgorzata Rączkowska, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Małgorzata Rączkowska (CEIDG)
Małgorzata Rączkowska prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą MAŁGORZATKA MAŁGORZATA RĄCZKOWSKA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2023-09-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. SZKOLNA 9, PL-33-300, NOWY SĄCZ. Główny zakres działalności Małgorzata Rączkowska to Pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach (PKD główne: 47.19.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna żywności, napojów i wyrobów tytoniowych prowadzona na straganach i targowiskach, sprzedaż detaliczna wyrobów tekstylnych, odzieży i obuwia prowadzona na straganach i targowiskach, sprzedaż detaliczna pozostałych wyrobów prowadzona na straganach i targowiskach, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona poza siecią sklepową, straganami i targowiskami, restauracje i inne stałe placówki gastronomiczne i inne. NIP MAŁGORZATKA MAŁGORZATA RĄCZKOWSKA: 7341036190. REGON MAŁGORZATKA MAŁGORZATA RĄCZKOWSKA: 12051692000000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Małgorzata Rączkowska
Więcej informacji o MAŁGORZATKA MAŁGORZATA RĄCZKOWSKA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
BMW Neue Klasse: Przyszłość zaczyna się od nowa
BMW wraca do nazwy, która sześć dekad temu zmieniła wszystko. Neue Klasse tak kiedyś jak i dziś ma do wykonania trudne zadanie.
Meva Energy ma 40 mln EUR na gazyfikację biomasy
Szwedzka spółka Meva Energy pozyskała 40 mln EUR z Europejskiego Banku Inwestycyjnego. Przeznaczy je na rozwój instalacji przetwarzających biomasę, w tym pierwszej w Polsce jednostki dla fabryki
Wills Innovation stworzy narzędzie analizujące treści influencerów
Formative, wehikuł firmowany przez Pawła Dobosza, zainwestował 2 mln zł w agencję marketingową Wills Innovation. Pieniądze przyspieszą prace nad narzędziem do analizy aktywności twórców internetowych