Zarząd firmy Małgorzata Węgrzyn SKLEP WIELOBRANŻOWY - Małgorzata Węgrzyn, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Małgorzata Węgrzyn (CEIDG)
Małgorzata Węgrzyn prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą MAŁGORZATA WĘGRZYN SKLEP WIELOBRANŻOWY, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2012-01-01 i ma swoją siedzibę pod adresem 73A, PL-38-450, ŁĘKI DUKIELSKIE. Główny zakres działalności Małgorzata Węgrzyn to Pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach (PKD główne: 47.19.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: działalność agentów zajmujących się sprzedażą towarów różnego rodzaju, sprzedaż detaliczna wyrobów tytoniowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna drobnych wyrobów metalowych, farb i szkła prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna elektrycznego sprzętu gospodarstwa domowego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna gazet i artykułów piśmiennych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach i inne. NIP MAŁGORZATA WĘGRZYN SKLEP WIELOBRANŻOWY: 6842292928. REGON MAŁGORZATA WĘGRZYN SKLEP WIELOBRANŻOWY: 180799680.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Małgorzata Węgrzyn
Więcej informacji o MAŁGORZATA WĘGRZYN SKLEP WIELOBRANŻOWY
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Czy Chiny odblokują polską granicę? PB BRIEF
Od wizyty szefa chińskiego MSZ w Warszawie, przez zamknięcie granicy z Białorusią, po negocjacje USA–Chiny w Madrycie. Do tego inflacja w Polsce, decyzje Fed i zmiany w projekcie Izery mogą

Profesor SGH spełnił dziecięce marzenie
Michał Wolański, przedsiębiorca i profesor SGH, w niektóre soboty zamienia elegancki garnitur na uniform kierowcy autobusu. Nie dla pieniędzy – dla pasji. Bo, jak mówi, warto mieć odskocznię, która

Dzieci coraz mniej, ale zakupy rosną
Polski rynek artykułów dziecięcych nie kurczy się mimo spadku liczby urodzeń. W zeszłym roku jego wartość sięgnęła 15 mld zł, a według prognoz OC & C Strategy Consultants w 2029 r. przekroczy 17 mld