Zarząd firmy Małgorzata Stanaszek PRYWATNY GABINET LOGOPEDYCZNY - Małgorzata Stanaszek, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Małgorzata Stanaszek (CEIDG)
Małgorzata Stanaszek prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą MAŁGORZATA STANASZEK PRYWATNY GABINET LOGOPEDYCZNY, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2008-11-03 i ma swoją siedzibę pod adresem JAŚMINOWA 3, PL-43-300, BIELSKO-BIAŁA. Główny zakres działalności Małgorzata Stanaszek to Pozostała działalność w zakresie opieki zdrowotnej, gdzie indziej niesklasyfikowana (PKD główne: 86.90.E). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona poza siecią sklepową, straganami i targowiskami, pozostałe pozaszkolne formy edukacji, gdzie indziej niesklasyfikowane, działalność wspomagająca edukację. NIP MAŁGORZATA STANASZEK PRYWATNY GABINET LOGOPEDYCZNY: 6381284516. REGON MAŁGORZATA STANASZEK PRYWATNY GABINET LOGOPEDYCZNY: 240999934.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Małgorzata Stanaszek
Więcej informacji o MAŁGORZATA STANASZEK PRYWATNY GABINET LOGOPEDYCZNY
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby