Zarząd firmy Małgorzata Śpionek-Górecka PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE GÓRECKA - Małgorzata Śpionek-Górecka, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Małgorzata Śpionek-Górecka (CEIDG)
Małgorzata Śpionek-Górecka prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą MAŁGORZATA ŚPIONEK-GÓRECKA PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE GÓRECKA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2003-11-03 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. JANA MATEJKI 11/2, PL-95-200, PABIANICE. Główny zakres działalności Małgorzata Śpionek-Górecka to Działalność związana z wyceną nieruchomości (PKD główne: 68.32.A). Pozostałe obszary działalności obejmują: transport drogowy towarów, pozostała działalność usługowa wspomagająca transport, pośrednictwo w transporcie towarów, działalność związana z produkcją filmów, nagrań wideo i programów telewizyjnych, działalność postprodukcyjna związana z filmami, nagraniami wideo i programami telewizyjnymi i inne. NIP MAŁGORZATA ŚPIONEK-GÓRECKA PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE GÓRECKA: 7311374232. REGON MAŁGORZATA ŚPIONEK-GÓRECKA PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE GÓRECKA: 47319426500000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Małgorzata Śpionek-Górecka
Więcej informacji o MAŁGORZATA ŚPIONEK-GÓRECKA PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE GÓRECKA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.