Zarząd firmy Małgorzata Przybylska PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE „MIMOSE” - Małgorzata Przybylska, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Małgorzata Przybylska (CEIDG)
Małgorzata Przybylska prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą MAŁGORZATA PRZYBYLSKA PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE „MIMOSE”, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1996-08-19 i ma swoją siedzibę pod adresem 72A, PL-96-200, PRZEWODOWICE. Główny zakres działalności Małgorzata Przybylska to Sprzedaż hurtowa wyrobów tekstylnych (PKD główne: 46.41.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż hurtowa pozostałych artykułów użytku domowego, sprzedaż detaliczna wyrobów tekstylnych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna dywanów, chodników i innych pokryć podłogowych oraz pokryć ściennych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, pozostałe sprzątanie, naprawa pozostałych artykułów użytku osobistego i domowego i inne. NIP MAŁGORZATA PRZYBYLSKA PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE „MIMOSE”: 5291083216. REGON MAŁGORZATA PRZYBYLSKA PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE „MIMOSE”: 01198775600000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Małgorzata Przybylska
Więcej informacji o MAŁGORZATA PRZYBYLSKA PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE „MIMOSE”
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.