Zarząd firmy Małgorzata Olejniczak OM PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE - Małgorzata Olejniczak, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Małgorzata Olejniczak (CEIDG)
Małgorzata Olejniczak prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą MAŁGORZATA OLEJNICZAK OM PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2023-04-12 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. HARCERSKA 615, PL-63-840, KROBIA. Główny zakres działalności Małgorzata Olejniczak to Działalność związana z tłumaczeniami (PKD główne: 74.30.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet, działalność prawnicza, wykonywanie fotokopii, przygotowywanie dokumentów i pozostała specjalistyczna działalność wspomagająca prowadzenie biura, nauka języków obcych, pozostałe pozaszkolne formy edukacji, gdzie indziej niesklasyfikowane i inne. NIP MAŁGORZATA OLEJNICZAK OM PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE: 6931298602. REGON MAŁGORZATA OLEJNICZAK OM PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE: 39045403200000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Małgorzata Olejniczak
Więcej informacji o MAŁGORZATA OLEJNICZAK OM PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.