Zarząd firmy MAŁGORZATA MAŃCZYK-BIENIA DEKORA-DOM S.C.;, OŚRODEK SZKOLENIA PSÓW PROGRESJA - MAŁGORZATA MAŃCZYK-BIENIA, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza MAŁGORZATA MAŃCZYK-BIENIA (CEIDG)
MAŁGORZATA MAŃCZYK-BIENIA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą MAŁGORZATA MAŃCZYK-BIENIA DEKORA-DOM S.C.;, OŚRODEK SZKOLENIA PSÓW PROGRESJA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1993-02-15 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. BYTOMSKICH STRZELCÓW 11, PL-41-807, ZABRZE. Główny zakres działalności MAŁGORZATA MAŃCZYK-BIENIA to Sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana (PKD główne: 46.90.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: produkcja pozostałych mebli, sprzedaż detaliczna drobnych wyrobów metalowych, farb i szkła prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona poza siecią sklepową, straganami i targowiskami, naprawa obuwia i wyrobów skórzanych, naprawa i konserwacja mebli i wyposażenia domowego i inne. NIP MAŁGORZATA MAŃCZYK-BIENIA DEKORA-DOM S.C.;, OŚRODEK SZKOLENIA PSÓW PROGRESJA: 6481012094. REGON MAŁGORZATA MAŃCZYK-BIENIA DEKORA-DOM S.C.;, OŚRODEK SZKOLENIA PSÓW PROGRESJA: 272618031.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się MAŁGORZATA MAŃCZYK-BIENIA
Więcej informacji o MAŁGORZATA MAŃCZYK-BIENIA DEKORA-DOM S.C.;, OŚRODEK SZKOLENIA PSÓW PROGRESJA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Polska zamyka granicę z Białorusią
Zamknięcie przejścia granicznego z Białorusią wpłynie na przepływ towarów, ale jedynie krótkoterminowo. Port przeładunkowy w Małaszewiczach przez kilka dni nie będzie działał.

E-handel odrobił lekcje i poszedł w górę
Sierpień przyniósł odbicie sprzedaży w polskich e-sklepach. Obroty były wyraźnie lepsze niż rok wcześniej. Motorem wzrostu okazały się zakupy związane z powrotem do szkoły.

Bricomarché intensyfikuje rozwój sieci
Francuska sieć oferująca produkty do domu i ogrodu za pięć lat chce mieć w Polsce 400 sklepów i obroty rzędu 8,4 mld zł, czyli prawie dwa razy więcej niż dziś. Żeby to udźwignąć, rozbudowuje