Zarząd firmy Małgorzata Majer Sklep przemysłowy DOM I OGRÓD - Małgorzata Majer, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Małgorzata Majer (CEIDG)
Małgorzata Majer prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą MAŁGORZATA MAJER SKLEP PRZEMYSŁOWY DOM I OGRÓD, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2013-03-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. ŚWIĘTEGO WALENTEGO 8, PL-48-220, ŁĄCZNIK. Główny zakres działalności Małgorzata Majer to Pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach (PKD główne: 47.19.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna paliw do pojazdów silnikowych na stacjach paliw, sprzedaż detaliczna sprzętu audiowizualnego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna drobnych wyrobów metalowych, farb i szkła prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna dywanów, chodników i innych pokryć podłogowych oraz pokryć ściennych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna elektrycznego sprzętu gospodarstwa domowego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach i inne. NIP MAŁGORZATA MAJER SKLEP PRZEMYSŁOWY DOM I OGRÓD: 8821017230. REGON MAŁGORZATA MAJER SKLEP PRZEMYSŁOWY DOM I OGRÓD: 89030913600000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Małgorzata Majer
Więcej informacji o MAŁGORZATA MAJER SKLEP PRZEMYSŁOWY DOM I OGRÓD
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Konferencja o AI, wielkie przejęcie w e-handlu i burza wokół akcji PKP Cargo
ING Bank Śląski wprowadza fundusze luksemburskie
Dziewięć zagranicznych funduszy ING zostało udostępnionych klientom private bankingu polskiego banku.
BNP Paribas BP idzie po 1 mln klientów detalicznych
BNP Paribas BP ocenia, że osiągnął skalę, która umożliwi mu dalszy dynamiczny wzrost bez przejęć i fuzji. Bank liczy, że do 2030 r. pozyska netto 1 mln klientów detalicznych i zwiększy udziały w