Zarząd firmy Małgorzata Lulewicz - Małgorzata Lulewicz, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2020-10-09
Działalność gospodarcza Małgorzata Lulewicz (CEIDG)
Małgorzata Lulewicz prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą MAŁGORZATA LULEWICZ, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2013-10-07 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. WŁADYSŁAWA UMIŃSKIEGO 2019, PL-03-984, WARSZAWA. Główny zakres działalności Małgorzata Lulewicz to Pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania (PKD główne: 70.22.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: pozostała działalność profesjonalna, naukowa i techniczna, gdzie indziej niesklasyfikowana, pozostała działalność usługowa, gdzie indziej niesklasyfikowana, naprawa i konserwacja komputerów i urządzeń peryferyjnych, działalność związana z organizacją targów, wystaw i kongresów, wykonywanie fotokopii, przygotowywanie dokumentów i pozostała specjalistyczna działalność wspomagająca prowadzenie biura i inne. NIP MAŁGORZATA LULEWICZ: 5213235853. REGON MAŁGORZATA LULEWICZ: 14690291000000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Małgorzata Lulewicz
Więcej informacji o MAŁGORZATA LULEWICZ
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
BMW Neue Klasse: Przyszłość zaczyna się od nowa
BMW wraca do nazwy, która sześć dekad temu zmieniła wszystko. Neue Klasse tak kiedyś jak i dziś ma do wykonania trudne zadanie.
Meva Energy ma 40 mln EUR od EBI na gazyfikację biomasy. Pierwsza instalacja w Polsce powstanie dla IKEA
Szwedzka spółka Meva Energy pozyskała 40 mln EUR z Europejskiego Banku Inwestycyjnego. Przeznaczy je na rozwój instalacji przetwarzających biomasę, w tym pierwszej w Polsce jednostki dla fabryki
Wills Innovation ma pieniądze na analizę treści influencerów
Formative, wehikuł firmowany przez Pawła Dobosza, zainwestował 2 mln zł w agencję marketingową Wills Innovation. Pieniądze przyspieszą prace nad narzędziem do analizy aktywności twórców internetowych