Zarząd firmy Małgorzata Kućmierczyk MARZENIE - Małgorzata Kućmierczyk, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Małgorzata Kućmierczyk (CEIDG)
Małgorzata Kućmierczyk prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą MAŁGORZATA KUĆMIERCZYK MARZENIE, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2009-10-26 i ma swoją siedzibę pod adresem KRAKOWSKIE PRZEDMIEŚCIE 198, PL-32-087, ZIELONKI. Główny zakres działalności Małgorzata Kućmierczyk to Pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona poza siecią sklepową, straganami i targowiskami (PKD główne: 47.99.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet, stosunki międzyludzkie (public relations) i komunikacja, pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania, działalność agencji reklamowych, badanie rynku i opinii publicznej i inne. NIP MAŁGORZATA KUĆMIERCZYK MARZENIE: 9451433941. REGON MAŁGORZATA KUĆMIERCZYK MARZENIE: 12105124500000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Małgorzata Kućmierczyk
Więcej informacji o MAŁGORZATA KUĆMIERCZYK MARZENIE
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Co z Alior Bankiem po reorganizacji grupy PZU? Sytuacja powoli się klaruje
Los Aliora w grupie PZU nie jest przesądzony, ale przeważają oczekiwania, że Alior Bank pozostanie w strukturach grupy – ocenia Cezary Stypułkowski, prezes Pekao.
Cztery trendy, które redefiniują polski handel z Chinami
Kupujemy coraz mniej paneli słonecznych z Chin, a coraz więcej robotów. Coraz mniej leków, a coraz więcej aut spalinowych. Co z tego wszystkiego wynika?
Arctic Paper łapie oddech, choć na rynku wciąż jest źle. Szykuje rewizję strategii
Po słabym pierwszym półroczu producent papieru i celulozy poprawił rentowność, co docenili inwestorzy giełdowi. Prezes Michał Jarczyński wyjaśnia, jak udało się tego dokonać i zwiększyć produkcję