Zarząd firmy Małgorzata Kowalska Sklep odzieżowy TRENDY - Małgorzata Kowalska, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Małgorzata Kowalska (CEIDG)
Małgorzata Kowalska prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą MAŁGORZATA KOWALSKA SKLEP ODZIEŻOWY TRENDY, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2008-04-12 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. CZĘSTOCHOWSKA 1, PL-97-540, GIDLE. Główny zakres działalności Małgorzata Kowalska to Sprzedaż detaliczna odzieży prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach (PKD główne: 47.71.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż hurtowa zegarków, zegarów i biżuterii, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna wyrobów tekstylnych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna obuwia i wyrobów skórzanych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna zegarków, zegarów i biżuterii prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach i inne. NIP MAŁGORZATA KOWALSKA SKLEP ODZIEŻOWY TRENDY: 9490252250. REGON MAŁGORZATA KOWALSKA SKLEP ODZIEŻOWY TRENDY: 100490774.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Małgorzata Kowalska
Więcej informacji o MAŁGORZATA KOWALSKA SKLEP ODZIEŻOWY TRENDY
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Warsaw Security Forum, inflacja w Polsce i spór o kolej dużych prędkości
Warszawa staje się centrum debaty o bezpieczeństwie – trwa Warsaw Security Forum. GUS poda dziś wstępny odczyt inflacji za wrzesień, a rynki analizują dane z Europy. W tle politycznego i

BinderLess stworzył cyfrowe narzędzie dla budowlańców
Polski start-up dostał kapitał na rozwój oprogramowania, które ma umożliwić inżynierom "rozmawianie” z budynkami z pomocą agenta AI. Już stawia pierwsze kroki za granicą i szykuje się do kolejnej

Marne szanse na odbicie inwestycji w firmach
Zaledwie 7 proc. małych i średnich przedsiębiorców planuje więcej inwestować. Jeszcze trzy miesiące temu takie deklaracje składało prawie dwa razy więcej firm.