Zarząd firmy MAŁGORZATA KAPCZYŃSKA KAPPEX - MAŁGORZATA KAPCZYŃSKA, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza MAŁGORZATA KAPCZYŃSKA (CEIDG)
MAŁGORZATA KAPCZYŃSKA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą MAŁGORZATA KAPCZYŃSKA KAPPEX, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2005-05-05 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. WOLSZTYŃSKA 30, PL-60-361, POZNAŃ. Główny zakres działalności MAŁGORZATA KAPCZYŃSKA to Działalność agentów zajmujących się sprzedażą towarów różnego rodzaju (PKD główne: 46.19.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana żywności, napojów i wyrobów tytoniowych, sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana, sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach z przewagą żywności, napojów i wyrobów tytoniowych, sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona poza siecią sklepową, straganami i targowiskami i inne. NIP MAŁGORZATA KAPCZYŃSKA KAPPEX: 7781162987. REGON MAŁGORZATA KAPCZYŃSKA KAPPEX: 300045890.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się MAŁGORZATA KAPCZYŃSKA
Więcej informacji o MAŁGORZATA KAPCZYŃSKA KAPPEX
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.