Zarząd firmy MAŁGORZATA JANICKA ECO CHEM ARPOL PLUS - MAŁGORZATA JANICKA, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza MAŁGORZATA JANICKA (CEIDG)
MAŁGORZATA JANICKA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą MAŁGORZATA JANICKA ECO CHEM ARPOL PLUS, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1995-06-01 i ma swoją siedzibę pod adresem OS. PIASTOWSKIE 5318, PL-61-154, POZNAŃ. Główny zakres działalności MAŁGORZATA JANICKA to Produkcja pozostałych wyrobów z drewna; produkcja wyrobów z korka, słomy i materiałów używanych do wyplatania (PKD główne: 16.29.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: produkcja mydła i detergentów, środków myjących i czyszczących, produkcja maszyn i sprzętu biurowego, z wyłączeniem komputerów i urządzeń peryferyjnych, sprzedaż hurtowa pozostałych artykułów użytku domowego, sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana, sprzedaż detaliczna pozostałych wyrobów prowadzona na straganach i targowiskach i inne. NIP MAŁGORZATA JANICKA ECO CHEM ARPOL PLUS: 7821579430. REGON MAŁGORZATA JANICKA ECO CHEM ARPOL PLUS: 63038437500000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się MAŁGORZATA JANICKA
Więcej informacji o MAŁGORZATA JANICKA ECO CHEM ARPOL PLUS
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.