Zarząd firmy Małgorzata Horzela KWIACIARNIA - Małgorzata Horzela, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Małgorzata Horzela (CEIDG)
Małgorzata Horzela prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą MAŁGORZATA HORZELA KWIACIARNIA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2014-09-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. GŁÓWNA 32, PL-42-620, NAKŁO ŚLĄSKIE. Główny zakres działalności Małgorzata Horzela to Sprzedaż detaliczna kwiatów, roślin, nasion, nawozów, żywych zwierząt domowych, karmy dla zwierząt domowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach (PKD główne: 47.76.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: produkcja pozostałych wyrobów z drewna; produkcja wyrobów z korka, słomy i materiałów używanych do wyplatania, produkcja papieru falistego i tektury falistej oraz opakowań z papieru i tektury, produkcja artykułów gospodarstwa domowego, toaletowych i sanitarnych, produkcja artykułów piśmiennych, produkcja pozostałych wyrobów z papieru i tektury i inne. NIP MAŁGORZATA HORZELA KWIACIARNIA: 6451486120. REGON MAŁGORZATA HORZELA KWIACIARNIA: 27376326100000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Małgorzata Horzela
Więcej informacji o MAŁGORZATA HORZELA KWIACIARNIA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
BMW Neue Klasse: Przyszłość zaczyna się od nowa
BMW wraca do nazwy, która sześć dekad temu zmieniła wszystko. Neue Klasse tak kiedyś jak i dziś ma do wykonania trudne zadanie.
Meva Energy ma 40 mln EUR od EBI na gazyfikację biomasy. Pierwsza instalacja w Polsce powstanie dla IKEA
Szwedzka spółka Meva Energy pozyskała 40 mln EUR z Europejskiego Banku Inwestycyjnego. Przeznaczy je na rozwój instalacji przetwarzających biomasę, w tym pierwszej w Polsce jednostki dla fabryki
Wills Innovation ma pieniądze na analizę treści influencerów
Formative, wehikuł firmowany przez Pawła Dobosza, zainwestował 2 mln zł w agencję marketingową Wills Innovation. Pieniądze przyspieszą prace nad narzędziem do analizy aktywności twórców internetowych