Zarząd firmy MAŁGORZATA GJIKOLLI F.H. REWIA - MAŁGORZATA GJIKOLLI, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza MAŁGORZATA GJIKOLLI (CEIDG)
MAŁGORZATA GJIKOLLI prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą MAŁGORZATA GJIKOLLI F.H. REWIA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2009-03-16 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. SNYCERSKA 141, PL-30-817, KRAKÓW. Główny zakres działalności MAŁGORZATA GJIKOLLI to Sprzedaż detaliczna odzieży prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach (PKD główne: 47.71.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż hurtowa odzieży i obuwia, sprzedaż hurtowa perfum i kosmetyków, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna obuwia i wyrobów skórzanych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna kosmetyków i artykułów toaletowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach i inne. NIP MAŁGORZATA GJIKOLLI F.H. REWIA: 6760052307. REGON MAŁGORZATA GJIKOLLI F.H. REWIA: 35056670400000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się MAŁGORZATA GJIKOLLI
Więcej informacji o MAŁGORZATA GJIKOLLI F.H. REWIA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Co z Alior Bankiem po reorganizacji grupy PZU? Sytuacja powoli się klaruje
Los Aliora w grupie PZU nie jest przesądzony, ale przeważają oczekiwania, że Alior Bank pozostanie w strukturach grupy – ocenia Cezary Stypułkowski, prezes Pekao.
Cztery trendy, które redefiniują polski handel z Chinami
Kupujemy coraz mniej paneli słonecznych z Chin, a coraz więcej robotów. Coraz mniej leków, a coraz więcej aut spalinowych. Co z tego wszystkiego wynika?
Arctic Paper łapie oddech, choć na rynku wciąż jest źle. Szykuje rewizję strategii
Po słabym pierwszym półroczu producent papieru i celulozy poprawił rentowność, co docenili inwestorzy giełdowi. Prezes Michał Jarczyński wyjaśnia, jak udało się tego dokonać i zwiększyć produkcję