Firma MAŁGORZATA DUPLAGA Sklep Spożywczo - Monopolowy NAPOLEON - Małgorzata Duplaga
| Ocena | |||
| Główna działalnośc | Sprzedaż detaliczna owoców i warzyw prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach | ||
| Numery rachunków bankowych |
PL19 1160 2202 0000 0005 0699 7249
PL73 9523 1040 0116 1860 2001 0001 |
Działalność PKD:
Firma MAŁGORZATA DUPLAGA SKLEP SPOŻYWCZO - MONOPOLOWY NAPOLEON - MAŁGORZATA DUPLAGA została założona 1999-03-01 i obecnie mieści się przy KOŚCIELNA 29, PL-57-500, BYSTRZYCA KŁODZKA. Główna działalność firmy to sprzedaż żywności i napojów w sklepach. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują sprzedaż detaliczna owoców i warzyw prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna pozostałych wyrobów prowadzona na straganach i targowiskach, fryzjerstwo i pozostałe zabiegi kosmetyczne, działalność w zakresie pozostałej telekomunikacji, działalność w zakresie telekomunikacji bezprzewodowej, z wyłączeniem telekomunikacji satelitarnej i inne. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie MAŁGORZATA DUPLAGA Sklep Spożywczo - Monopolowy NAPOLEON - Małgorzata Duplaga (REGON 89101466700000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Konferencja o AI, wielkie przejęcie w e-handlu i burza wokół akcji PKP Cargo
ING Bank Śląski wprowadza fundusze luksemburskie
Dziewięć zagranicznych funduszy ING zostało udostępnionych klientom private bankingu polskiego banku.
BNP Paribas BP idzie po 1 mln klientów detalicznych
BNP Paribas BP ocenia, że osiągnął skalę, która umożliwi mu dalszy dynamiczny wzrost bez przejęć i fuzji. Bank liczy, że do 2030 r. pozyska netto 1 mln klientów detalicznych i zwiększy udziały w